Jag var ute och roade mig!



Jag och Mumin-pappan var ute och delade en öl...



Det var karaoke och vi tyckte Sussie var så duktig så vi dansade lite...



Sen råkade vi pussas.. Oj så det kan gå!



Efter några fler öl ville jag också sjunga.



Jag hittade till sist en låt som jag skrev upp...



...och lämnade till karaokevärdinnan...



Undrar hur det lät när jag sjöng egentligen?



Vi åkte samma bil hem, jag och Mumin-pappan. Vi var lite blyga först.



Men sen flyttade han närmare och tog min hand, och följde med mig hem.

Kommentarer
Postat av: marlén

Nej den har jag missat, kollade den nu :)

Kul grej...

2008-08-29 @ 01:25:46
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0